10 هزار ویلا در مازندران شناسنامه‌دار شدند
نوشته شده توسط : احسانی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران:
10 هزار ویلا در مازندران شناسنامه‌دار شدند

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 30 هزار ویلا در مازندران شناسایی شده است که از این تعداد 10 هزار ویلا شناسنامه دارند و بقیه در حال شناسنامه‌دار شدن هستند.

خبرگزاری فارس: 10 هزار ویلا در مازندران شناسنامه‌دار شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدنقی کلانتری پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت ارزی در چند ماهه اخیر موجب شد تا با افزایش میزان مسافران داخلی نسبت به سال گذشته بیشتر باشد، اظهار کرد: سال جاری حدود 15 درصد ورودی مسافران نسبت به سال گذشته افزایش داشت که این آمار به دست آمده تا ظهر دیروز برآورد شده است.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال، استفاده مسافران از اماکن اقامتی مازندران نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

کلانتری با اشاره به اینکه ورودی مسافر در مازندران در روز گذشته 958 هزار نفر بوده است، تصریح کرد: 671 هزار و 238 نفر از مسافران وارد شده به مازندران در این استان اقامت داشتند.

وی ادامه داد: بقیه مسافران وارد شده به مازندران به لحاظ وضعیت جوی و نامساعد بودن هوا تنها مسیر استان را گذراندند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با بیان اینکه 91 درصد مسافران وارده به استان از خودروهای شخصی استفاده کردند، خاطرنشان کرد: هشت درصد مسافران با اتوبوس و بقیه با وسایل نقلیه ریلی و هوایی سفر نوروزی داشتند.

این مسئول ظرفیت گنجایش مسافر در مازندران را بیش از 700 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 90 درصد مسافران نوروزی اقامتی از هتل، متل و مهمانپذیرهای استان مازندران برای اقامت استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: 30 هزار ویلا در مازندران شناسایی شده است که از این تعداد 10 هزار ویلا شناسنامه دارند و بقیه در حال شناسنامه‌دار شدن هستند.

کلانتری افزود: 65 درصد مسافران نوروزی در استان مازندران اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه حدود 90 کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در استان فعالیت هدایت و معرفی مسافران را در انتخاب اماکن اقامتی و استیجاری بر عهده دارند، گفت: رزرواسیون اماکن استیجاری و ویلاهایی که برای اقامت مسافران اختصاص می‌یابد از طریق کیوسک‌های اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: